onsdag, maj 30

Tentamaraton

Oj, jag upptäckte preciiiiis att detta styckte fallit bort ur förra inlägget, angående anställningsintervjun på applestore:
"Och tack söta rara Erika som skrev en fantastiskt bra ansökan åt mig! Du är en ängel och skall för evigt dyrkas som en sådan."
Tokigt att sånt kan komma bort bara sådär....

Nu i alla fall, har jag tvättat och hängt en omgång kläder och har en till i maskin, jag har diskat och plockat undan, och nu väntar jag bara på att Erika ska äta färdigt och komma hit så vi kan sätta igång med världens tentarejs. Det här kommer bli skitbra, vad annat kan det bli med 600gram choklad och 1,5 liter cola? Och fem delicatobollar, icke att förglömma!

Jag hatar Christensen och Drucker, och jag vet inte om jag har så mycket förövers till Tobbe heller... Jäkla drygfrågor.

Det är tusen gånger roligare att läsa min nya fina katalog om äventyrsresor... Minst...

Inga kommentarer: