tisdag, februari 19

The madness!

Suck, suck, suck, suck, jag är så himla pinsamt. Här sitter jag och väntar liksom. Fast det känns meningslöst, för klockan är över elva och det betyder ju natt och uppladdning inför nästa dag som börjar om en sådär sju timmar. Typ. Så nu är det jag som slutar vänta och gör något vettigt. Typ kollar på Scrubs och känner mig sådär misslyckat nöjd med att jag har skrivit en halv A4a idag.
Dessutom kan vi konstatera att vår föreläsare älskade vår film och att den troligen kommer att visas i diverse officiella sammanhang. Vad visar sig när Instutionen för Informatik tagit sig en titt på den och ooh:at och aaah:at en stund. I egenskap av gruppchef får jag all information först, plus att det är mig de tar kontakt med när de bestämt sig för vad som ska hända. Det känns bra, me like.

Men det här är seriöst helt galet. Insane I tell you!

Inga kommentarer: