tisdag, december 9

Snälla imorgon, kom inte hit

Sista natten. Väskorna är packade och rummet är städat.
Jag och Jacquie fick nya fina frisyrer idag, men ni får inte se förrns ni faktiskt träffar mig. Dejt på fredag, allihopa?
Det var en fin sista dag, men kvällen sög när jag gick omkring och sa hejdå till alla som är kvar på res. Grant grät. Han är så bölig. Fick mig att gråta med. Det svinet.
Imorrn upp halv åtta. Städa det sista. Ta en dusch. Bye, bye res.
Men vilka minnen jag har härifrån. En helt ny värld. En ljusare värld, så mycket kärlek. Sånt som bara händer i sagorna.
Mer passande än någonting annat:



No I don't wanna go home
When I've left
we'll both be alone
can't be closer than over the phone
but the worst part of it all
I don't know when I'll see you again
will I see you again?

1 kommentar:

Anonym sa...

Men jag då? När får jag dejta dig? :) Jag vill också se din nya frisyr!