torsdag, mars 1

Chokladöverdragna (o)nyttigheter

Peccannötter och choklad, det är så jäkla gott! På ICA har de naturgodis med chokladöverdragna peccannötter, behöver jag säga att jag håller på att utveckla ett beroende? Jag har gått över till naturgodis för att hålla ner sockerintaget, och mestadels väljer jag torkade frukter och cashewnötter, men ibland slinker det ner nåt chokladöverdraget. Mest peccannötter då. En liten last måste man få ha... ;)

Ikväll blir det after work med mina kära kollegor, jag och Maria har dragit ihop bowling och tacobuffé och på nåt sätt lyckats övertala chefen att låta företaget stå för kalaset. Bästa sortens kalas! Så ikväll går vi ner på bowlinghallen och skämmer ut oss (eller i alla fall jag, jag är kass på bowling). Vi har fixat finfina priser! Nästan så man vill vinna själv :P

Inga kommentarer: