onsdag, mars 16

Om en kass bloggerska

Jag är medveten om att jag bloggar dåligt. Faktiskt jättedåligt. Efter att under åratal surfat runt på diverse mammaledigas bloggar så hade jag inbillat mig att jag nu skulle ha massor med tid för att skriva om allt mellan himmel och jord. Ack så jag misstog mig.
Jag såg bilder på bebisar som placerats i jordens alla möjliga positioner för att plåta roliga/fina/gulliga bilder och jag tänkte: "Det där ska jag också göra! Mitt barn ska bli ett av världens mest avbildade." Även där var jag grundligt missinformerad.

Mitt barn sover inte. Eller jo, det är klart att hon gör, men hon sover inte på dagarna. Eller jo, det gör hon ju, men då sover hon i princip bara på mammas mage, vilket gör det nästan omöjligt att göra nånting annat. Men nån dag ska hon väl lära sig att sova själv...


Inga kommentarer: