söndag, december 14

Come pick me up

Nu är det väl verkligt, antar jag. För nu har jag packat upp. Det förvånade mig hur lite prylar det egentligen var. Fast jag har ju som sagt 15 kg att hämta ut på posten om sådär två månader också...
Idag har jag fördrivit tiden med att leta efter billiga flygresor mellan juni och september, samt kolla vad det finns för möjligheter till jobb och visum. Igår pratade jag med K på facebook i över en timme, mest triviala saker, men det fick mig att inse hur mycket jag saknar honom.
I frågade en svår fråga häromdagen. Jag visste inte hur jag skulle svara. Hur vet man? Hur kan man vara säker? Om jag erkänner det för mig själv så kanske det blir ännu svårare.

Imorgon ska jag åka upp till Umeå, nån som vill följa med? Jag är inte så jättesugen på att se lägenheten i sitt ekande tomma, Mattiasförstörda skick, alldeles själv. Jag bävar för att jag inte ska tycka om min fina lägenhet längre.

Jag har förresten upptäckt Ryan Adams. Varför har ingen sagt något om honom förut? Vänta ska ni få smaka...



1 kommentar:

Anonym sa...

Ryan är typ bäst!