lördag, december 13

Get-lag

Dumma jetlag, den väcker mig klockan sex på morgonen och gör att jag blir trött klockan sju på kvällen. Det är ingen ordning alls. Undrar hur länge det ska hålla på.
Imorse vaknade jag första gången tio i fyra, och kunde inte somna om förrns vid fem. Sedan vaknade jag strax innan sju av att katterna bråkade.
Mötte upp pojkarna inne i stan klockan (efter) ett och vandrade omkring ett tag innan vi fick lov att komma upp till Ts systers lägenhet för att äta tårta som pojkarna hade köpt. Mina fina pojkar. Det är tur att de påminner mig om hur bra människor jag har omkring mig här med.

Sedan hade jag valet mellan att gå på bio med pojkarna, tjejmiddag hos Ida eller chokladmousse och skräpTV hemma i soffan med lillasyster. Jag höll dock på att somna på vägen hem från stan, så jag orkade inte ta mig nånstans. Det blev Harry Potter och en tunnbrödsrulle med bäbisen, jag somnade i soffan klockan åtta och sov en halvtimme. Nu försöker jag tvinga mig själv att vara vaken så att jag ska få till en bra dygnsrytm snart. Men tio är väl okej..? Då får man väl sova? Eller?

Inga kommentarer: